و سال 93


دوستان عزیز و همراهان این وبلاگ رسیدن سال نو شمسی رو به همتون تبریک می گم. امیدوارم در این سال جدید خوب و سلامت و خلاق و پرانرژی باشید. دوست داشته باشید و دوستتون داشته باشند.
سال گذشته برای من سال سختی بود. اولین سالی بود که دور از همسری سال رو تحویل می کردم و امسال هم اولین سالی یه که دور از خانواده ام سال رو تحویل کردم. خلاصه کنم که هر دو سخت هستند. با وجود همه ی سختی های پارسال بالاخره تموم شد، گرچه کنار همه ی مشکلات و سختی ها همیشه روزهای خوب و دوست داشتنی هم وجود داشتند و همه ی خاطرات خوب و بد کنار هم برای من روزهای فراموش نشدنی رو ساختند.
خواستم به رسم هر سال مجموعه ای از غذاهای خوشمزه ای که سال 92 پختم اینجا لیست کنم و در واقع گلچین خوشمزه ها رو براتون بذارم. اما وقتی به پست های قدیمی تر نگاه کرده دیدم اصلا عید سال 92 تبریکی نگفتم و و خیلی هم دیر بعد از یک سال بستن در وبلاگ ( یاد فامیل دور افتادم!!!) به وبلاگ برگشتم…..یادم اومد که سال 92 که رسید 5 ماه از انتظار من برای ویزا و اومدن پیش همسرم گذشته بود و من از این روند ایراد گیر و آزاردهنده ی سفارت واقعا خسته شده بود، بماند که ویزام رو چهار ماه بعدش گرفتم و در حقیقت نه ماه دوری رنج آور رو تحمل کردم….. خلاصه کنم که یک سال تمام من توی وبلاگ چیزی ننوشتم. تا زمانی که دوباره کنار همسرم بودم و شروع به نوشتن کردم. الان نگاه کردم و دیدم تعداد پست های پارسال خیلی کمتر از اونه که بتونم گزیده ای ازشون بذارم و فکر کردم هر کدوم خواننده های وبلاگ که دوست داشته باشه با یه نگاهی به آرشیو می تونه پست های مورد علاقه اش رو پیدا کنه….. در نتیجه امسال انتخاب به عهده خودتونه.
از همه ی شمایی که وبلاگ من رو همچنان با نبودن ها و کم نوشتن های من دنبال می کنید ممنونم. همه تون رو دوست دارم و باور دارم که با حضور شما برای نوشتن و ادامه دادن در اینجا انرژی می گیرم.
سال پیش روتون پر از امید.
افسانه
این نوشته در حرف های همینجوری! ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

14 پاسخ برای و سال 93

  1. gilda :گفت

    افسانه جون , سال نو رو منهم به نوبه خودم بهت تبریک میگم و امیدوارم که سال پر برکت و خوبی واسه خودت و همسر نازنینت باشه
    بعد از هر شیب تند زندگی , جاده اصلی و سرازیری وجود داره که همینها ارزش زندگی رو 2 چندان میکنه و موجب میشه که واسه بدست آوردنش کمر روزگار رو به بزنیم و لذت این پیروزی رو ببریم
    همیشه شاد و پیروز باشی عزیزم ❤
    :*

  2. سال ى پر از شادى و نويد را برايت آرزو ميكنم افسانه جان

  3. ZHANAT :گفت

    HAPPY NOWROOZ TO YOU AND YOUR FAMILY .OMIDVARAM SALE KHOOB O SARSHAR AZ MOFAGHYAT DAR PISH RO DASHTE BASHI.

  4. رز :گفت

    افسانه ی نازنینم ، امیدوارم سالی که در پیش دارین ، پر از سلامتی و عشق باشه و دیگه هیچوقت هیچوقت و هیچوقت از همسرت جدا نشی عزیز دلم ، دوری خانواده رو هم کاری نمیشه کرد دیگه ، هممون گذاشتیم اومدیم دیگه ………….

  5. pegah :گفت

    سلام گرم خدمت افسانه عزیز و مهربونم امیدوارم سال خوب و خوشی را در کنار خانواده داشته باشی و براتون آرزوی سلامتی و برکت تو سال جدید دارم :*

  6. chefnegin :گفت

    سلام افسانه عزیزم. سال نو رو بهت تبریک می گم. امیدوارم سالی پر از موفقیت و خوشی پیش رو داشته باشی.
    توی زندگی برای هر چیز با ارزشی که میخواهیم داشته باشیم باید بهایی بپردازیم. قدر داشته هات رو بدون.
    میدونم که دوری خیلی سخته اما اگه ارزشش رو داشته باشه قابل تحمله
    شادیهایت روز افزون دوست خوبم

  7. لاله :گفت

    سلام افسانه جون
    گرچه خيلي دير شده اما با تاخير زياد سال نو رو بهت تبريك مي گم و اميدوارم امسال سال بسيار خوبي رو در كنار همسرت شروع كرده باشي و خيلي زود به اتفاق همديگه به ديدار خانواده بريد،

پاسخی بگذارید

